| 
          
         | 
      
      
        | 
          
         | 
        
          
         | 
      
      
        | 
          
         | 
        
          
         | 
      
      
      	
      		
      			
      				
      					
      						
      	
      		
      			
      						
      				
      				
                          Внесете назив, седиште, единствен даночен број (ЕДБ) или матичен број (МБ) на даночниот обврзник
                       
      			 
      		 | 
      	 
       
      
      					 
      					
      					
      						
      
      
      
      
      
      	
      	
      		
      				
      				
      				
      					
      				
      					
      
      				
      					
      			
      				
      	
      					
      			
      					
      			
      					
      			
      					
      			
      					
      			
      					
      			
      					
      			
      				 
      
      	
      
      				
      	
      					|   | 		
      		
      					  | 		
      		
      					  | 		
      		
      					  | 		
      		
      					  | 		
      		
      					1 | 		
      			
      					2 | 		
      			
      				 
      				
      			
      					| 3 | 		
      			
      					4 | 		
      			
      					5 | 		
      			
      					6 | 		
      			
      					7 | 		
      			
      					8 | 		
      			
      					9 | 		
      			
      				 
      				
      			
      					| 10 | 		
      			
      					11 | 		
      			
      					12 | 		
      			
      					13 | 		
      			
      					14 | 		
      			
      					15 | 		
      			
      					16 | 		
      			
      				 
      				
      			
      					| 17 | 		
      			
      					18 | 		
      			
      					19 | 		
      			
      					20 | 		
      			
      					21 | 		
      			
      					22 | 		
      			
      					23 | 		
      			
      				 
      				
      			
      					| 24 | 		
      			
      					25 | 		
      			
      					26 | 		
      			
      					27 | 		
      			
      					28 | 		
      			
      					29 | 		
      			
      					30 | 		
      			
      				 
      				
      			
      				 
      			 
      	
      				 
      
      			 
      
      		 | 
      	 
       
      
      	
      
      
      		
          
      	
       
      
      	
      								
      
      					 
      				 | 
      				
      					
      						
      	
      		
      			
      				
      					
      						
      						
      							
      				
      					
      				
      				
      					
                              
      					 
      				
      				
      				
      			
      
      						
      							
      
        
          
            
            	
            		
            			| 
            				 17.07.2017 
            				
            				ИНТЕРВЈУ СО САЊА ЛУКАРЕВСКА, ДИРЕКТОРКА НА УЈП:„Последните податоци покажуваат дека не сите функционери пријавиле промена на имот и не доставиле Анкетен лист. Ова важи и за сите новоназначени функионери. Во моментов, во УЈП се води 21 активен предмет за функционери и службени лица согласно Законот за спречување на корупција, добиени се 5 нови барања од Државната комисија за спречување на корупција, а од страна на УЈП иницирани се постапки за уште 17 случаи“, вели в.д. директорката на УЈП, Сања Лукаревска.  							
            				
            			 | 
            		 
            	 
            	  
           | 
         
        
          
            
            	
            		
            			| 
            				 11.07.2017 
            				
            				ИЗЈАВА: САЊА ЛУКАРЕВСКА; ДИРЕКТОРКА НА УЈП - Управата за јавни приходи како државна институција ја враќа својата улога како сервис на граѓаните и фирмите…Една од позитивните промени кои се очекуваат да ги донесе новиот систем е укинувањето на Годишните извештаи за ПДД и воведување на електронска услуга е-ППД преку која граѓаните и фирмите ќе можат тековно да вршат пријавување, пресметка и плаќање на персоналниот данок по одбивка. Втората фаза е издавање на предпополнета Годишна даночна пријава по електронски пат, односно УЈП да ги пополнува пријавите, а граѓаните само да ги верификуваат податоците. Реформите во даночниот систем се неопходни, од една страна заради приближување до најдобрите даночни практики, но и исполнување на долгогодишните барања на сметководителите и обврзниците, и од друга страна заради подобрување на услугите на даночната администрација...  							
            				
            			 | 
            		 
            	 
            	  
           | 
         
        
          
            
            	
            		
            			| 
            				 16.01.2017 
            				
            				ИНТЕРВЈУ СО АНАСТАСИЈА ИЛИЕСКА, ДИРЕКТОРКА НА УЈП: Да се биде на чело на една од најкомплексните институции во државата како што е УЈП за мене лично е голем предизвик. Свесна сум што значи да се менаџира процесот на оданочување и истовремено да се води даночната управа. Не е во прашање само мојата одговорност, голема е одговорноста на сите вработени во УЈП. Функцијата и работата наложува да се биде крајно професионален, посветен и строго да се работи по пропишаната законската регулатива. Нема простор за импровизација, даночниот обврзник и услугите биле и остануваат наш приоритет. Вработените се во функција на државата, но истовремено и во служба на даночните обврзници. Тоа е начинот на кој Управата секојдневно пулсира. Се движиме и живееме низ призмата на остварување на нашите работни обврски, во интерес на државата, за доброто на граѓаните. Од друга страна, пак, ангажманот кој со себе го носам е токму во насока УЈП да се изгради, да се доизгради во висока, уште помодерна, професионална и ценета даночна институција, со кредибилитет кој го одржува даночниот систем на стабилно ниво. Се разбира, неминовен е процесот на модернизација, унапредување на услугите, имплементирање на позитивните практики од европските даночни институции... 							
            				
            			 | 
            		 
            	 
            	  
           | 
         
       
      
      
      
      
      						
      						
      					 
      					
          
      
      
      					  
      				 | 
      			 
      		 
      	 | 
       
      
      					 
      					
  
      				 | 
      			 		
      		 
      	 | 
      
      
        | 
           
          	
              
           
         |